La casa que vull (Amal Karkach 3 D)

     LA CASA QUE VULL (Joan Salvat -Papasseit)




  La casa que vull,
que la mar la vegi
i uns arbres amb fruit
que me la festegin.                                        

  
{...}

Que el temps de l'estiu
niui l'orenella 
al blanc de calç ric
del porxo amb abelles.
{...}

Oint la canço 
del pagès que cava;
amb la salabror 
dela marinada.

  He elegit aquestes estrofes perquè em fan recordar els estius que passo al meu país . La casa dels meus avis al costat del mar ,on se sent l'olor del mar cada matí ,quan em desperto i sento com els ocells piulen fent una melodia agradable.També quan surto al camp i veig com el meu avi ,que és pagès ,conrea i cuida les collites .
  De vegades desitjo que no s'acabi aquelles vacances d'estiu ,on em trobo amb la gent que m'estima en el meu país d'origen .Aquell aire que té un olor diferent que em fa enyorar el meu país.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada